Αεριοκίνηση LPG/CNG

Στάθης Σ&Ν :: Εξειδικευμένες μετατροπές σε LPG και CNG

Εξειδικευμένες μετατροπές υγραεριοκίνησης και κίνησης με φυσικό αέριο

Yγραεριοκίνηση στο αυτοκίνητο είναι το σύνολο των μετατροπών που πρέπει να γίνουν από εξειδικευμένο πιστοποιημένο συνεργείο ώστε το αυτοκίνητο εναλλακτικά να έχει τη δυνατότητα να κινείται είτε με υγραέριο LPG (Liquified Petroleum Gas), είτε με φυσικό αέριο CNG (Compressed Natural Gas), είτε με βενζίνη. Το ένα καύσιμο δεν αποκλείει το άλλο με συνέπεια τη μεγάλη αυτονομία αλλά και την τεράστια οικονομία. Πλέον, η νέα γενιά των κιτ μετατροπής εγγυάται ασφάλεια και οικονομία, ενώ η επιλογή του καυσίμου γίνεται 100% ηλεκτρονικά απλά και μόνο πατώντας ένα κουμπί ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι σε κίνηση.

Γιατί να μας εμπιστευτείτε;

Η μετατροπή του αυτοκινήτου σας ώστε να μπορεί να κινείται υβριδικά (δηλαδή με βενζίνη και υγραέριο ή με βενζίνη και φυσικό αέριο) πρέπει να γίνεται μόνο από εξειδικευμένους τεχνικούς με ειδικό εξοπλισμό, που εγγυάται τη σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου με όποιο καύσιμο και αν επιλέξετε να λειτουργείτε το αυτοκίνητο σας.

Η εταιρία ΣΤΑΘΗΣ Σ&Ν διαθέτει τον κατάλληλο μηχανολογικό και ηλεκτρονικό εξοπλισμό καθώς και έμπειρο προσωπικό που έχει εκπαιδευτεί ειδικά για μετατροπές σε υγραεριοκίνηση και κίνηση με φυσικό αέριο, όλων των μοντέλων κάθε μάρκας αυτοκινήτου. Επιπρόσθετα η ΣΤΑΘΗΣ Σ&Ν είναι πιστοποιημένο συνεργείο εγκατάστασης εξοπλισμού φυσικού αερίου σε οχήματα, από την TUV AUSTRIA HELLAS, εφαρμόζοντας με επιτυχία τις απαιτήσεις του Πρωτοκόλλου Ελέγχου και Πιστοποίησης Συνεργείων Εγκατάστασης Εξοπλισμού Φυσικού Αερίου σε Οχήματα.

Για αυτό το λόγο εμείς μπορούμε και σας δίνουμε γραπτή εγγύηση για 100.000 km ή 2 χρόνια (ότι προηγηθεί) για ότι συμβεί. Η εγγύηση καλύπτει ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΙΚΑ που θα χρειαστούν


  • Είμαστε σίγουροι για τη τεχνογνωσία μας και το αποδεικνύουμε έμπρακτα σεβόμενοι τους πελάτες που θα μας εμπιστευτούν.
  • Χρησιμοποιείται μόνο εγκεκριμένος μηχανολογικός και ηλεκτρολογικός εξοπλισμός τον οποίο εμπιστεύονται για τις εργοστασιακές μετατροπές όλες οι μεγάλες μάρκες αυτοκινήτων απ’ ευθείας μετά τη γραμμή παραγωγής τους και πριν οδηγηθούν στις επίσημες αντιπροσωπείες (μερικές από αυτές είναι οι Ford, Fiat, Chevrolet, Citroën, Hyundai, Jaguar, Mitsubishi, Subaru, Kia, Peugeot και Volvo)
  • Σας δίνουμε υπογεγραμμένη έντυπη πιστοποίηση γνησιότητας και καλής λειτουργίας με το πέρας της μετατροπής του αυτοκινήτου σας ώστε να δηλώσετε τη μετατροπή του αυτοκινήτου σας στο ΚΤΕΟ.
  • Ο εξοπλισμός μας είναι ο μοναδικός με ΑΥΤΟΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟ.

Μπορείτε να μας εμπιστευτείτε γιατί γνωρίζουμε την υγραεριοκίνηση σε βάθος και εγγυόμαστε γραπτώς την επιτυχημένη εφαρμογή της


Συνεργαζόμαστε με τους καλύτερους προμηθευτές

Αντιπρόσωπος Vialle Β. Ελλάδος

Δείτε ενδεικτικές δουλειές μας…

Συνεργάτης Landi Renzo Ιταλίας

Δείτε ενδεικτικές δουλειές μας…

Συνεργάτης BRC LPG Ιταλίας

Δείτε ενδεικτικές δουλειές μας…


Έχετε απορίες;

Η εταιρία ΣΤΑΘΗΣ Σ&Ν συγκέντρωσε από τους πελάτες της, αλλά και από τους επισκέπτες αυτού του ιστοχώρου, τις πιο συχνές ερωτήσεις που αφορούν στην υγραεριοκίνηση.

Η εταιρία μας διαθέτει ειδικευμένο προσωπικό που έχει εκπαιδευτεί από ειδικούς στην γειτονική Ιταλία όπου η υγραεριοκίνηση είναι πολύ διαδεδομένη. Για οποιαδήποτε ερώτηση σας μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Θα χαρούμε να σας λύσουμε όλες σας τις απορίες.

  • Μήπως προκαλέσω φθορά στον κινητήρα του αυτοκινήτου μου;

    Για τη σωστή λειτουργία του κινητήρα και για να μη βρεθείτε προ εκπλήξεων από τη τοποθέτηση αμφιβόλου ποιότητας υλικών αλλά και «αυτοδίδακτων» μηχανικών που «πιάνει το χέρι τους» θα πρέπει να είστε σίγουροι για το συνεργείο που θα αναλάβει τη μετατροπή. Δώστε ιδιαίτερη βάση σε αυτό γιατί δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις πελατών που «πήγαν για μαλλί και βγήκαν κουρεμένοι» από λάθος επιλογές που φαινόταν συμφέρουσες αλλά αποδείχθηκαν ζημιογόνες.

    Εμείς, στην εταιρία ΣΤΑΘΗΣ Σ&Ν με σοβαρότητα, υπευθυνότητα και άριστη τεχνική γνώση μπορούμε να σας εγγυηθούμε απροβλημάτιστη λειτουργία. Απόδειξη οι ευχαριστημένοι πελάτες μας. Για να δείξουμε και έμπρακτα την εγκυρότητα της εταιρίας ΣΤΑΘΗΣ Σ. & Ν. σας δίνουμε γραπτή εγγύηση 2 ετών ή 100.000 km για ότι συμβεί.

    Πέραν όμως της σωστής τοποθέτησης και των κατάλληλων υλικών, να γνωρίζετε ότι τα λάδια της μηχανής θα είναι πολύ καθαρότερα λόγω απουσίας του θείου των καταλοίπων της καύσης και της άκαυστης βενζίνης. Αυτό δε σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι θα πρέπει να παρατείνετε το χρόνο των σέρβις (παρόλο που θεωρητικά θα μπορούσατε) γιατί η οξείδωση των λαδιών θα συμβεί έτσι και αλλιώς.

  • Eίναι ασφαλές να κουβαλάμε στο αυτοκίνητο μας μια δεξαμενή γεμάτη με υγραέριο;

    Το υγραέριο είναι πιο ασφαλές από τη βενζίνη. Το προπάνιο (το βασικό συστατικό δηλαδή) έχει θερμοκρασία ανάφλεξης τους 850-950 βαθμούς κελσίου σε σχέση με τους 495 βαθμούς κελσίου όπου αναφλέγεται η βενζίνη. Συνεπώς είναι πιο πιθανό να αναφλεγεί η βενζίνη παρά το υγραέριο.

    Επιπλέον, η δεξαμενή είναι πολύ πιο ισχυρή από αυτή της βενζίνης επειδή το υγραέριο αποθηκεύεται υπό πίεση ώστε να παραμένει το υγραέριο σε υγρή μορφή. Αυτό καθιστά το υγραέριο ασφαλέστερο από τη βενζίνη. Προσθέστε και το γεγονός ότι υπάρχουν και βαλβίδες αποκοπής (κάτι που δεν έχει η δεξαμενή βενζίνης). Με μια μικρή αναζήτηση θα βρείτε πολλές φωτογραφίες από ολοσχερώς κατεστραμμένα αυτοκίνητα με άθικτη δεξαμενή.

  • Αν το αυτοκίνητο μείνει πολύ ώρα στον ήλιο υπάρχει κίνδυνος έκρηξης;

    Κατηγορηματικά, αυτός είναι από τους πιο ανακριβείς μύθους που έχουν ακουστεί για την υγραεριοκίνηση. Ενδεικτικά σας αναφέρουμε ότι επειδή η αλλαγή θερμοκρασίας μπορεί να ανεβάσει τη πίεση στη δεξαμενή, να ξέρετε ότι πάντα υπάρχει «κενό» 20% της χωρητικότητας της δεξαμενής για αυτό το λόγο. Αυτό σημαίνει ότι αν τοποθετήσετε στο αυτοκίνητο σας μια δεξαμενή χωρητικότητας 65 λίτρων, όταν θα πάτε να γεμίσετε στο πρατήριο, θα δείτε ότι δεν ξεπερνάει τα 51 λίτρα περίπου.

  • Μου έχει τύχει, σε εντελώς άδεια δεξαμενή, να "φουλάρω" με λιγότερα ή περισσότερα λίτρα. Μήπως έχω διαρροή;

    Αν υπάρχει μια μικρή διαβάθμιση οφείλεται στην εξωτερική θερμοκρασία που «συμπιέζει το κενό» της δεξαμενής. Σε κάθε περίπτωση η διακύμανση δε μπορεί να είναι μεγαλύτερη των 1-1.5 λίτρων. Βεβαιωθείτε ότι ο ανεφοδιασμός έγινε από το ίδιο πρατήριο και απο την ίδια αντλία για ασφαλή συμπεράσματα κατανάλωσης.

  • Οι βαλβίδες φθείρονται (ξεραίνονται) πιο γρήγορα σε σχέση με τη βενζίνη;

    Στο υγραέριο (όπως και στην αμόλυβδη βενζίνη) δεν περιέχεται μόλυβδος, οπότε οι κινητήρες που έχουν σχεδιαστεί για αμόλυβδη βενζίνη δεν έχουν προβλήματα φθοράς των βαλβίδων και των εδρών τους. Προσοχή όμως, στους συμβατικούς κινητήρες (που χρησιμοποιούν βενζίνη με 4-αιθυλιούχο μόλυβδο) καθώς θα υπάρξει επιπλέον φθορά όταν γίνεται χρήση υγραερίου εξαιτίας της όχι τόσο ισχυρής κατασκευής των βαλβίδων. Σήμερα όμως, η πλειοψηφία των αυτοκινήτων, χρησιμοποιεί αμόλυβδη βενζίνη και συνεπώς δεν υπάρχει μεγαλύτερη φθορά από τη χρήση υγραερίου σε σχέση με την αμόλυβδη βενζίνη.

  • Οι επιδόσεις και η κατανάλωση του υγραερίου είναι ίδια με της βενζίνης;

    Χωρίς τεχνική ανάλυση, οι επιδόσεις για συμβατικής τεχνολογίας αυτοκίνητα είναι ίδιες με αυτές της βενζίνης. Η κατανάλωση, στην πράξη αποδεικνύεται ότι είναι πιο αυξημένη, όμως αυτή η αύξηση της κατανάλωσης είναι πολύ μικρή και κυμαίνεται γύρω στο 10-14% με επιθετική οδήγηση και περίπου στο 5-8% με συντηρητική οδήγηση.

    Ουσιαστικά αυτό σημαίνει ότι ένα αυτοκίνητο 1800 κυβικών που «καίει» πραγματικά 10 λίτρα βενζίνης / 100km , με την υγραεριοκίνηση θα καταναλώνει, το πολύ, 11.4 λίτρα υγραερίου / 100km. Η μεγάλη διαφορά της τιμής μεταξύ αερίου/βενζίνης στην ουσία εξανεμίζει αυτή τη διαφορά στην κατανάλωση.

Γράψτε μας τη δικιά σας ερώτηση

μέσω της φόρμας επικοινωνίας

Επικοινωνία